Trzecie klubowe wyjście do kina na film „Powrót Bena”

Członkowie naszego Szkolnego Dyskusyjnego Klubu Filmowego 23 stycznia 2019 r. wzięli udział w projekcji filmu w reżyserii  Petera Hedgesa pt. „Powrót Bena”. Zobaczyliśmy obraz o bezgranicznej miłości matki do syna. Miłości pięknej, trudnej, ale też oczyszczającej. Przejmujące i wiarygodne studium uzależnienia. Film, który powstał w kontekście współczesnego kryzysu opioidowego, który w ciągu roku zabija ponad sześćdziesiąt tysięcy Amerykanów. Opowiedziana historia trzymała w napięciu wzruszeń, strachu, poczuciu bezradności, ale jednocześnie przypominała,  że nadzieja umiera ostatnia.

Pierwsi w kinie klubowicze – w oczekiwaniu na kolejne filmowe przeżycia
źródło: https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/splay/2019/01/powrot-bena-recenzja-1180×541.jpg

źródło: https://i.wpimg.pl/O/644×429/d.wpimg.pl/305625176-190982533/powrot-bena.jpg

9 uwag do wpisu “Trzecie klubowe wyjście do kina na film „Powrót Bena”

  1. Według mnie bardzo ciekawy film, niektóre sceny bardzo smutne. Mówi o historii narkomana którego prawie przedawkował i umarł. Z pewnością polecam ten film młodzieży.

    Polubienie

  2. Film był super, pokazał jak narkotyki niszczą życie i nie zawsze jest łatwo wyjść z ich otoczenia. Pozytywnie zaskoczyła mnie postawa Bena szukającego psa. Polecam film. 🎥

    Polubienie

  3. Ja mysle ze rezyser chcial pokazac ze nalet jak jeden raz sprobujemy narkotyki to juz nie bedziemy mogli wrocic do normalnego stanu.Wtedy nasze zycie bedzie bezcelne a wszystko o czym bedziemy mogli marzyc do kolejna doza narkotykow…Ja mysle mlodosc dana nam po to zeby robic bledy i uczyc sie na nich.

    Polubienie

  4. Polecam zobaczyć ten film. Film nakłania do przemyśleń. Naprawdę mi się podobał. Takiego zakończenia filmu się nawet nie spodziewałem.
    Serdecznie polecam

    Polubienie

  5. Polecam zobaczyć ten film. Film nakłania do przemyśleń. Naprawdę mi się podobał. Takiego zakończenia filmu się nawet nie spodziewałem.
    Serdecznie polecam

    Polubienie

  6. Kolejne wyjście ze szkolnym klubem na kolejny świetny film. Film wspaniale opowiadał historię młodego narkomana który chciał wrócić na dobra drogę. Najbardziej na uwagę zasługuje w mojej opinii zakończenie które może nie zaskakiwać ale w sposób mistrzowski zostały pokazane emocje. Film jak najbardziej godny polecenia

    Polubienie

  7. Film był bardzo ciekawy i emocjonujący, bardzo realistyczny, pokazujący że takie rzeczy dzieją się naprawdę, chętnie poszłabym jeszcze raz.

    Polubienie

Dodaj komentarz